close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהו כיסא ארגונומי והאם הוא יכול להקל על כאבי הגב שלך?

מערכת שורשי שבט, תשפג01/02/2023

כאשר אתם צריכים לעבוד שעות רבות על המחשב או בכל עבודה אחרת המצריכה מכם ישיבה ממושכת, הרי שכדאי יהיה לבחון את הכיסאות של ארגונומי

תגיות:
צילום: pixabay

כבני אדם אנו צריכים להיות בתנועה זמן רב במהלך היום. זאת כדי לשמור על הגוף פעיל, ערני, לאפשר זרימה תקינה של הדם בגוף ועוד. כיסא ארגונומי דינמי מיוצר ומעוצב בטכנולוגיה מתקדמת על מנת לאפשר לכם להתנועע בצורה טבעית וחופשית במהלך שעות העבודה או כל התעסקות אחרת שלכם על המחשב. ישיבה ממושכת שעות רבות במהלך היום עשויה לגרום לבעיות בריאותיות שונות, בעיות בגב, בצוואר ועוד. על כן כיסאות אורטופדיים ארגונומיים אלו יסייעו לכם להפחתת הסיכון להתפתחות בעיות בריאות מסוג זה בשל ישיבה ממושכת ולא נכונה שעות רבות במהלך היום.

מהו כיסא ארגונומי ומהי

צילום: pixabay
החשיבות שלו?
על מנת להפחית או למנוע את הכאבים והלחצים על הגב שלנו נצטרך לנוע מפעם לפעם, להסתובב, לקום, ללכת וכאשר אנו יושבים טוב נעשה אם נשב על כיסא המספק לנו תמיכה מלאה לאזור המותניים. כיסאות ארגונומיים בנויים בצורה כזו המספקים תמיכה מלאה לגופו של האדם היושב ושומר על הגב שלו בישיבות ממושכות על הכיסא. על כן חשוב מאוד לוודא שאתם רוכשים כיסא ארגונומי דינמי למשרד/לבית שלכם ושומרים על הבריאות שלכם.

מי זקוק לכיסא ארגונומי?
כיסא אורטופדי או ארגונומי יכול להתאים לכל אדם היושב שעות רבות במהלך היום. בין אם מדובר באדם היושב בבית שעות רבות על המחשב ובין אם מדובר באדם שעושה זאת במסגרת העבודה שלו. לדוגמה: אנשים העובדים בעבודה משרדית, עובדי בנק, עובדים בדואר, מפתחים ואנשי הייטק, רופאי שיניים (ובכלל רופאים למיניהם), מוסיקאים, עורכים ומפיקים, מקעקעים, קוסמטיקאיות ואינספור דוגמאות אחרות. כיסא שכזה יכול להתאים לא רק למנהלים אלא לכל עובד וכל אדם למעשה היושב שעות רבות במהלך עבודתו וזקוק לכיסא שישמור על הגב והבריאות שלו, יספק תמיכה מלאה למותניים ולגב ויפחית את הסיכון להיווצרות של בעיות רפואיות שונות.

ייצור מתקדם של כסאות לישיבה ברמה שלא הכרתם:
על פי מחקרים חשוב שהאדם יהיה בתנועה במהלך היום ולא יבלה שעות ארוכות ללא תנועה, מה שקורה לאנשים העובדים בישיבה ברוב שעות היום. סביר להניח שאם זה היה תלוי בכם, הייתם מעדיפים להיות בתנועה ולא בתנוחה אחת כל היום, אולם כאשר אתם צריכים לעבוד שעות רבות על המחשב או בכל עבודה אחרת המצריכה מכם ישיבה ממושכת, הרי שכדאי יהיה לבחון את הכיסאות של ארגונומי. הכיסאות הדינמיים המיוחדים של ארגונומי יאפשר לכם לנוע בכיסא לכל הכיוונים בצורה נוחה, נעימה ובטוחה כאשר בשלב תנוחה ובשלב שלב הכיסא תומך בגוף ומעודד את התנועה. לא רק שזה יעזור לכם להישאר ערניים יותר במהלך העבודה אלא כן יפחית את הסיכון לבעיות בריאותיות שונות וישמור על הגב שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה